معرفی تبلیغ مکتوب

0 14

به هرگونه فعالیت منتهی به محصول فرهنگی ملموس اعم از کتاب، اثر هنری یا سایر ابزارهای آموزشی و فرهنگی، تبلیغ مکتوب گفته می­شود.

اهداف:

_ تلاش برای توسعه فعالیت ­های تبلیغی مکتوب

– سازماندهی تبلیغ و مبلغان فعال در عرصه مکتوب

– شناسایی ایده­ های کاربردی مبلّغان در حوزه ­های ادبیات داستانی، هنرهای ترسیمی، ابزار سرگرمی و کمک آموزشی اعم از تولیداتی نظیر داستانک، پوستر، تابلو مقاله، کمیک استریپ، فلش کارت، پازل، پاورپوینت و …

اهم وظایف :

– فرهنگ­ سازی در راستای تولید محتوای فاخر مکتوب در میان طلاب.

– شناسایی و تشکیل پرونده تبلیغی برای مبلّغان فردی و گروهی تبلیغ مکتوب ( براداران و خواهران)

– فعال سازی و ساماندهی طلاب مستعد.

– حمایت ­مالی و پشتیبانی فنی و محتوایی از طرح های تبلیغ مکتوب آموزش، توانمندسازی و پشتیبانی فنی و محتوایی

– تلاش در جهت عرضه محصولات تولیدی و انتشار متناسب آن

– برگزاری نشست­ های تخصصی پیرامون موضوعات تبلیغ مکتوب

– برگزاری جلسات نقد محصولات فرهنگی تولیدی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.