.

به همت گروه تبلیغی میعاد: رونمایی از کتاب و نرم افزار واقعیت افزوده نغمه های بهشتی

اخبار گروه تبلیغی میعاد

جواد دلاوری، مسئول بخش تبلیغ مکتوب، ادبی و هنری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گو با ...

مطالعه خبر

نرم افزار کریمه با همکاری حرم مطهر حضرت معصومه (س) رونمایی شد

اخبار نرم افزار کریمه

جواد دلاوری مسئول بخش تبلیغ مکتوب، ادبی و هنری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خ...

مطالعه خبر

موفقیت مبلغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی در یازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال

اخبار نرم افزار گام دوم انقلاب

به گزارش خبرنگار بلاغ، وحید جعفری هرستانی مبلغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی در یازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال دریافت کس...

مطالعه خبر

موفقیت گروه تبلیغی شهید ابراهیمی با سایت ایران معاصر در یازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال

اخبار ایران معاصر

به گزارش خبرنگار بلاغ، گروه تبلیغی شهید ابراهیمی با سایت ایران معاصر (iran-moaser.ir) در یازدهمین جشنواره رسانه های دیجی...

مطالعه خبر

سرویس های تحت وب تبلیغ نوین

آمار کلی فعالیت های اداره کل فضای مجازی

۰

مبلغ مجازی

۰

گروه تبلیغی

۰

طرح های اجرا شده

اداره کل اطلاع ­فضای مجازی، زیر مجموعه معاونت فضای مجازی ، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه ­علمیّه­ قم است که از سال ۱۳۹۱ با هدف بکارگیری روش های نوین تبلیغی در رساندن پیام دین مبین اسلام و ترویج مکتب اهل بیت (علیهم السلام)، راه اندازی گردید.

به هر نوع فعالیتی که با روشی غیر از روش مستقیم و چهره به چهره ، پیام دینی را به مخاطب منتقل کند، تبلیغ نوین گفته می­شود.

مهم­ترین بخش­ های اداره کل اطلاع­ رسانی و تبلیغ نوین، سه بخش«تبلیغ مجازی »، «تبلیغ رسانه » و «تبلیغ مکتوب » است.

اهمّ وظایف:

– شناسایی طلّاب مستعدّ و علاقه­ مند به فعّالیت در حوزه­ های سه­ گانه و تشکیل پرونده تبلیغی

– سازماندهی مبلغان نوین در قالب گروهای تبلیغی و صدور مجوز فعالیت

– حمایت از فعالیت های تبلیغی و تولید فرهنگی مبلغان نوین در سه محور؛ حمایت های معنوی ، حمایت های مادی و پشتیبانی محتوائی

– ارائه خدمات زیرساختی و فراهم کردن مقدمات فعالیت تبلیغ نوین

– آموزش های ارتقائی و توانمند سازی مبلّغان نوین

– تلاش در عرضه متناسب محصولات فرهنگی تولید شده

– همکاری، مشارکت و تعامل هدفمند با نهادها و سازمان­های همسو در جهت هم ­افزایی و تاثیر گذاری مضاعف فعالیت های تبلیغی

عناوین برخی حمایت:

– تشکیل پرونده و اعطاء مجوّز فعالیت رسمی

– حمایت­های مالی از طرح و ایده­های تبلیغی

– اولویت در بکارگیری و واگذاری پروژه های فرهنگی مصوب دفتر

– اعطاء وام قرض ­الحسنه به گروه­های فعّال.

– اعطاء شخصیت حقوقی وافتتاح شماره حساب حقوقی برای گروه ها

– برگزاری دوره­ های آموزشی مورد نیاز و درخواست مبلغان نوین

– حمایت­ های معنوی و حقوقی در تعامل با سایر سازمان­ها و نهادها.

معرفی تبلیغ مجازی
به هرگونه فعّالیّت و تولید محتوای فرهنگی و تبلیغی در فضای مجازی، تبلیغ مجازی اطلاق می گردد.

اهداف:

– سازماندهی تبلیغ و مبلّغان فعّال در فضای مجازی.

– شناسایی و حمایت از ایده­های کاربردی و فعالیت مبلّغان مجازی؛ اعمّ از راه اندازی سایت، وبلاگ، شبکه ­های اجتماعی و شبکه­ های پیام­ رسان در قالب تولید متن، عکس ­نوشته و …

اهمّ وظایف:

– تقویت فرهنگ تبلیغ مجازی و خروج از حالت انفعال فرهنگی در فضای مجازی.

– شناسایی و تشکیل پرونده تبلیغی برای مبلّغان مجازی و گروه ­های تبلیغی (خواهران و برادران)

– توانمندسازی، ساماندهی و فعّال ­سازی طلّاب مستعد

– حمایت مالی و پشتیبانی فنی و محتوایی طرح ها و فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در فضای مجازی

– برگزاری دوره­ های آموزشی تبلیغ در فضای مجازی در محورهای « آشنایی با محیط­ های مجازی » « مهارت­ های تبلیغ دینی در فضای مجازی » « نرم افزارهای کاربردی » و« سواد فضای مجازی ».

– برگزاری جشنواره و سوگواره ­های متناسب با مناسبت­های دینی و ملی مذهبی.

– برگزاری نشست­ های تخصصی برای فعّالان مجازی بر اساس محیط یا موضوع فعالیت

به هرگونه فعّالیّت و تولید محتوای فرهنگی و تبلیغی در فضای مجازی، تبلیغ مجازی اطلاق می گردد.

اهداف:

– سازماندهی تبلیغ و مبلّغان فعّال در فضای مجازی.

– شناسایی و حمایت از ایده­های کاربردی و فعالیت مبلّغان مجازی؛ اعمّ از راه اندازی سایت، وبلاگ، شبکه ­های اجتماعی و شبکه­ های پیام­ رسان در قالب تولید متن، عکس ­نوشته و …

اهمّ وظایف:

– تقویت فرهنگ تبلیغ مجازی و خروج از حالت انفعال فرهنگی در فضای مجازی.

– شناسایی و تشکیل پرونده تبلیغی برای مبلّغان مجازی و گروه ­های تبلیغی (خواهران و برادران)

– توانمندسازی، ساماندهی و فعّال ­سازی طلّاب مستعد

– حمایت مالی و پشتیبانی فنی و محتوایی طرح ها و فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در فضای مجازی

– برگزاری دوره­ های آموزشی تبلیغ در فضای مجازی در محورهای « آشنایی با محیط­ های مجازی » « مهارت­ های تبلیغ دینی در فضای مجازی » « نرم افزارهای کاربردی » و« سواد فضای مجازی ».

– برگزاری جشنواره و سوگواره ­های متناسب با مناسبت­های دینی و ملی مذهبی.

– برگزاری نشست­ های تخصصی برای فعّالان مجازی بر اساس محیط یا موضوع فعالیت

به هرگونه فعّالیّت و تولید صوتی و تصویری متناسب با موضوعات فرهنگی و تبلیغی در قالب فیلم، صوت و انیمشن، تبلیغ رسانه ­ای گفته می­شود.

اهداف:
– سازماندهی تبلیغ و مبلّغان رسانه ­ای

– شناسایی و حمایت از ایده­ های رسانه ای و تولیدات رادیویی و تلویزیونی در قالب مستند، داستانی، برنامه ترکیبی، انیمیشن و …

اهمّ وظایف:

– تقویت انگیزه تبلیغ رسانه ­ای در میان طلاب

– شناسایی و تشکیل پرونده تبلیغی برای مبلّغان رسانه ­ای و گروه­ های تبلیغی (خواهران و برادران)

– توانمندسازی، ساماندهی و فعال سازی طلاب مستعد

– حمایت مالی و پشتیبانی فنی و محتوایی از طرح های رسانه ای مرتبط

– انجام ماموریت های رسانه ای محوله از سوی دفتر و قطب های فکری و فرهنگی از طریق گروه های تبلیغ رسانه ای

– برگزاری نشست­ های تخصصی رسانه ­ای و نقد تولیدات رسانه­ ای.

– ارائه خدمات محتوائی و مشاوره ای به فعالان رسانه ای با بهره گیری از مبلغان برتر رسانه ای

به هرگونه فعالیت منتهی به محصول فرهنگی ملموس اعم از کتاب، اثر هنری یا سایر ابزارهای آموزشی و فرهنگی، تبلیغ مکتوب گفته می­شود.

اهداف:

_ تلاش برای توسعه فعالیت ­های تبلیغی مکتوب

– سازماندهی تبلیغ و مبلغان فعال در عرصه مکتوب

– شناسایی ایده­ های کاربردی مبلّغان در حوزه ­های ادبیات داستانی، هنرهای ترسیمی، ابزار سرگرمی و کمک آموزشی اعم از تولیداتی نظیر داستانک، پوستر، تابلو مقاله، کمیک استریپ، فلش کارت، پازل، پاورپوینت و …

اهم وظایف :

– فرهنگ­ سازی در راستای تولید محتوای فاخر مکتوب در میان طلاب.

– شناسایی و تشکیل پرونده تبلیغی برای مبلّغان فردی و گروهی تبلیغ مکتوب ( براداران و خواهران)

– فعال سازی و ساماندهی طلاب مستعد.

– حمایت ­مالی و پشتیبانی فنی و محتوایی از طرح های تبلیغ مکتوب آموزش، توانمندسازی و پشتیبانی فنی و محتوایی

– تلاش در جهت عرضه محصولات تولیدی و انتشار متناسب آن

– برگزاری نشست­ های تخصصی پیرامون موضوعات تبلیغ مکتوب

– برگزاری جلسات نقد محصولات فرهنگی تولیدی

– طلبه بودن ( داشتن پرونده تحصیلی حوزوی)

– مدرک سطح یک (برای برادران) و گذراندن حداقل ۱۷۰ واحد درسی (برای خواهران)

– داشتن مدرک یا سابقه فعالیت متناسب در یکی از سه بخش مجازی، رسانه و مکتوب

مدارک:

– عکس پرسنلی

– تصویر صفحه مشخصات و صفحه تأهل شناسنامه

– تصویر کارت ملی (پشت و رو)

– ارزیابی تحصیلی حوزوی یا مدرک حوزوی

– مدرک دانشگاهی یا مراکز تخصصی حوزوی (در صورت دارا بودن )

– گواهی آموزشی مرتبط با تبلیغ نوین (در صورت دارا بودن )

– رضایت نامه همسر یا ولی (ویژه خواهران)

۱. ثبت اطلاعات و مدارک و تعیین یکی از عرصه­ های سه­ گانه تبلیغ نوین( مجازی – رسانه – مکتوب )

۲. پیگیری­ ثبت­ نام پرونده تبلیغ نوین توسط مبلّغ پس از دریافت پیامک تأیید اولیه.

۳. نهایی شدن جذب و دسترسی به میز کار شخصی. ( پنل کاربری )

ثبت نام تبلیغ نوین

پیگیری ثبت نام

شبکه های برتر
پیام رسانهای برتر
وبلاگ های برتر
سایت های برتر
معرفی گروه ها