«برکت» روی آنتن شبکه ایران کالا

معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه

80

میان برنامه معارفی «برکت» به همت گروه تبلیغ رسانه ای «دریچه» و با حمایت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با حضور کارشناسان دینی صاحب نظر تولید و روی آنتن سیما رفت.

آموزش مباحث اقتصادی از مسائل مورد توجه اقشار مختلف جامعه است. بازخوانی آموزه های دینی در این خصوص بیش از پیش ضروری می نماید. برنامه برکت با استفاده از نظر کارشناسان دینی سعی در بازخوانی سیره اقتصادی اهل بیت علیهم السلام دارد.

در این برنامه سیره معصومان (علیهم السلام) در الگوی مصرف، پس انداز و تخصیص درآمد، تولید و درآمدزایی، انفاق و توزیع درآمد، تجارت و بازرگانی، مدیریت بیت المال، هدایت و نظارت بر بازار، مورد بررسی و بازخوانی قرار گرفته است.

کارشناسان این برنامه حجت الاسلام دکتر ناصر رفیعی استاد حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام علی اکبر ذاکری استاد حوزه و عضو هیئت علمی و مدیر گروه سیره اهل بیت (علیهم السلام) پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت، حجت الاسلام رمضان محمدی مدیر گروه تاریخ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام محمد حسن حاج حسینی نبوی دکترای مدیریت، حجت الاسلام سیدمحمدحسین مقدس نیان استاد حوزه و کارشناس مذهبی، حجت الاسلام محمد جواد توکلی عضو هیات علمی گروه اقتصاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی هستند.

«برکت» که در ۲۸ قسمت ۵  دقیقه ای به تهیه و کاگردانی حسین احمدی تولید شده و از شبکه ایران کالا می شود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید