روابط عمومی؛ بازوی مدیران و معاونین/ فعالیت های علمی در اولویت اقدامات روابط عمومی قرار گیرد
معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی، روابط عمومی را بازوی مدیران و معاونین دانست و گفت: تغییر، تحول و پویایی در فعالیت های روابط عمومی طی سال های اخیر قابل مشاهده بوده و اقدامات دلگرم کننده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت فضای مجازی ، هنر ورسانه، حجت الاسلام حجت والمسلمین محمد شیخ الاسلامی در دیدار مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که به مناسبت هفته جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، اظهار داشت: جلسه تعاملی روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی با بخش های مختلف، در نزدیک شدن دل ها در پیشبرد امور مؤثر است و باید این مسأله در دفتر تقویت شود
وی ضمن تشکر از اقدامات و فعالیت های روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در مدت حضور هشت ساله بنده در دفتر،  تغییر، تحول و پویایی در فعالیت های روابط عمومی طی سال های اخیر قابل مشاهده بوده و اقدامات دلگرم کننده است

* روابط عمومی؛ بازوی مدیران و معاونین
معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی، روابط عمومی را بازوی مدیران و معاونین دانست و تصریح کرد: اگر بخواهیم فعالیت های دفتر بازتاب و منعکس شود، باید از روابط عمومی کمک خواست.
وی افزود: همانطور که روابط عمومی فعالیت های مختلف دارد، باید اهداف، سیاست ها، برنامه ها و چشم انداز کار خود را معرفی کند و از این طریق، بودجه ای را دریافت و نسبت به آن برنامه ریزی کند
وی با بیان این که مسأله قطب های فکری و فرهنگی صرفاً برای قطب ها نیست، گفت: روابط عمومی نیز باید با بازتعریف فعالیت هایی مبتنی بر مسائل قطب ها پیش برود.

* ضرورت تعریف چارچوب علمی در فعالیت های روابط عمومی  

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: روابط عمومی فعالیت های خود را در قالب چند فعالیت ها کاهش ندهد، بلکه چارچوب علمی برای فعالیت های خود تعریف کند
وی، نخبگی و فرهیختگی را ویژگی اصلی دفتر تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: همانطور که در سایر بخش ها باید فعالیت ها نمود داشته باشد، در روابط عمومی هم باید این مسأله دیده شود، به عنوان مثال، باید خبررسانی نخبگی و حرفه ای داشته باشیم

* فعالیت های علمی در اولویت اقدامات روابط عمومی قرار گیرد
حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی با بیان این که روابط عمومی با توجه به کمبود امکانات خود، باید در پوشش مراسمات و برنامه های دفتر اولویت بندی داشته باشد، اظهار داشت: روابط عمومی می بایست در انعکاس فعالیت های علمی، اولویت خاصی نسبت به رویدادهای عمومی قائل شود.
معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی بر برندسازی دفتر تأکید و خاطرنشان کرد: باید برندسازی جدی برای دفتر صورت گیرد؛ همانطور که شعار «نماد روشنفکری حوزه» در خصوص دفتر برند شده است، روابط عمومی باید برندسازی کرده و از طریق فضای مجازی و حقیقی در این راستا اقدام کند
در ابتدای این جلسه نیز حجت الاسلام والمسلمین نوروزنژاد گزارشی از عملکرد  مدیریت روابط عمومی در درون سازمان و حضور موثر در عرصه استانی و کشوری را ارائه داده و در آخر نسبت به تعامل سازنده با بخش های مختلف دفتر اعلام آمادگی نمودند

اخبار مرتبط

آخرین اخبار
مطالب پیشنهادی