منجی کلیپ؛ پیشتاز هنر در فضای مجازی

اداره توليد و تأمين محتوای فضاي مجازی معاونت فضاي مجازی، هنر و رسانه

27

به گزارش اشراق، اداره تولید و تأمین محتوای فضای مجازی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی همه ساله از گروه های فعال در عرصه تولیدات رسانه ای متناسب با نشر در فضای مجازی حمایت های ویژه ای انجام می دهد. یکی از گروه های فعال و موفق در عرصه ساخت محصولات فاخر فضای مجازی، گروه هنری «منجی کلیپ» است.

مدیر و مؤسس این گروه در گفتگو با خبرنگار اشراق بیان داشت: «از سال ۱۳۹۱ این گروه فعالیت هنری خود را با ساخت موشن گرافی آغاز کرده است و بعد از مدتی وارد تولیدات رئال همچون ویدئو کلیپ، نماهنگ، فیلم کوتاه شده است.»

مهدی جعفری به تولیداتی که به سفارش معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی ساخته شده اشاره کرد و گفت: «کلیپ سه بعدی با محوریت نامه هایی به سیدالشهداء و با جلوه های ویژه همچون فریز تایم تولید شده است. مجموعه کلیپ های کوتاه در دوازده قسمت به صورت موشن گرافی فلت در ژانر درام با توجه به مشاغل و خدمت های آنان در مسیر اربعین حسینی و برای تقویت پویش مردمی اجتماع قلب­ها ساخته شده است که مراحل پایانی خود را سپری می­کند.»

وی پادکست “رادیو نت” را یکی از قالب های موثر در فضای مجازی دانست و تصریح کرد: «قطعاتی در این زمینه آماده نشر شده است که با محوریت پیشینه زیارت امام حسین علیه السلام در اربعین و در سیزده قسمت ضبط گردیده است. جذب مخاطب عام و پاسخ به شبهاتی همچون ابداع زیارت اربعین از زمان صفویه از اهداف این قطعات صوتی است.»

جعفری یکی از تولیدات فاخر این گروه را نماهنگی با نوای عبدالرضا هلالی و کارگردانی امیرعباس شیبانی بیان کرد و گفت: «برای ساخت این ویدئو از لوکیشنی در منطقه پامنار تهران به نام خانه موتمن الاطباء استفاده کردیم. این لوکیشن برای ساخت فیلم های سینمایی و تلویزیونی درجه الف در نظر گرفته شده است.»

در آینده گزارشی از فعالیت سایر گروه های فعال این معاونت در اختیار مختطبین گرامی قرار خواهد شد.

 

نظرات بسته شده است.