چهارمین جلسه کارگروه عفاف و حجاب در اداره تولیدات رسانه ای دفتر تبلیغات برگزار شد

معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات

38

چهارمین جلسه از سلسله نشت های کارگروه عفاف و حجاب در اداره تولیدات رسانه ای معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه در دفتر تبلیغات اسلامی با حضور اعضاء دائمی کارگروه و با دعوت از دکتر مهدی عباسی، دبیر میز اخلاق و سبک زندگی، برگزار گردید.

در ابتدای نشست گزارشی از روند پیشرفت کار توسط جناب آقای استیری مدیر اداره تولیدات رسانه و جناب حجت الاسلام بیاتی، ارائه گردید.

در ادامه حجت الاسلام دکتر عباسی به ظرافت ها و حساسیتهای تولیدات رسانه ای در موضوعات جنسی و اخلاقی پرداخته و با تحلیل روانشناسنانه نوجوانان دختر و پسر، به انتخاب مخاطب اصلی برای برنامه سازی اشاره کردند. ایشان در ادامه افزودند: «اینکه مخاطب ما، یک شخص مبتلا به مسائل اخلاقی باشد یا شخصی را انتخاب کنیم که هنوز گرفتار این مسائل به صورت حاد نشده است، جهت ما را در برنامه سازی مشخص میکند.»

آقای ابراهیم زاده، به دشواری ایده یابی و برنامه سازی با حفظ ظرافتها و حساسیتهای کار اشاره نموده و افزودند: “آنچه مفقود است حلقه اتصال بین دانش و اندیشه و تولید فیلم است. زیرا صاحب اندیشه و فکر ابزار و راه کاری های تولید را نمیداند و اهالی هنر و فیلم، زمان زیادی لازم دارند تا به عمق اندیشه ها برسند”.

در این نشست چند تن از فعالان رسانه ای از میان خواهران نیز حضور داشتند که به بیان نظرات و ایده های تولیدی خویش پرداختند.

این ایده ها برای بررسی و نهایی سازی در اختیار فعالان هنری دفتر تبلیغات اسلامی قرار گرفت.

نظرات بسته شده است.