معرفی تبلیغ مجازی

اداره کل فضای مجازی

0 156

به هرگونه فعّالیّت و تولید محتوای فرهنگی و تبلیغی در فضای مجازی، تبلیغ مجازی اطلاق می گردد.

اهداف:

– سازماندهی تبلیغ و مبلّغان فعّال در فضای مجازی.

– شناسایی و حمایت از ایده­های کاربردی و فعالیت مبلّغان مجازی؛ اعمّ از راه اندازی سایت، وبلاگ، شبکه ­های اجتماعی و شبکه­ های پیام­ رسان در قالب تولید متن، عکس ­نوشته و …

اهمّ وظایف:

– تقویت فرهنگ تبلیغ مجازی و خروج از حالت انفعال فرهنگی در فضای مجازی.

– شناسایی و تشکیل پرونده تبلیغی برای مبلّغان مجازی و گروه ­های تبلیغی (خواهران و برادران)

– توانمندسازی، ساماندهی و فعّال ­سازی طلّاب مستعد

– حمایت مالی و پشتیبانی فنی و محتوایی طرح ها و فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در فضای مجازی

– برگزاری دوره­ های آموزشی تبلیغ در فضای مجازی در محورهای « آشنایی با محیط­ های مجازی » « مهارت­ های تبلیغ دینی در فضای مجازی » « نرم افزارهای کاربردی » و« سواد فضای مجازی ».

– برگزاری جشنواره و سوگواره ­های متناسب با مناسبت­های دینی و ملی مذهبی.

– برگزاری نشست­ های تخصصی برای فعّالان مجازی بر اساس محیط یا موضوع فعالیت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.