معرفی تبلیغ رسانه ای

0 28

به هرگونه فعّالیّت و تولید صوتی و تصویری متناسب با موضوعات فرهنگی و تبلیغی در قالب فیلم، صوت و انیمشن، تبلیغ رسانه ­ای گفته می­شود.

اهداف:
– سازماندهی تبلیغ و مبلّغان رسانه ­ای

– شناسایی و حمایت از ایده­ های رسانه ای و تولیدات رادیویی و تلویزیونی در قالب مستند، داستانی، برنامه ترکیبی، انیمیشن و …

اهمّ وظایف:

– تقویت انگیزه تبلیغ رسانه ­ای در میان طلاب

– شناسایی و تشکیل پرونده تبلیغی برای مبلّغان رسانه ­ای و گروه­ های تبلیغی (خواهران و برادران)

– توانمندسازی، ساماندهی و فعال سازی طلاب مستعد

– حمایت مالی و پشتیبانی فنی و محتوایی از طرح های رسانه ای مرتبط

– انجام ماموریت های رسانه ای محوله از سوی دفتر و قطب های فکری و فرهنگی از طریق گروه های تبلیغ رسانه ای

– برگزاری نشست­ های تخصصی رسانه ­ای و نقد تولیدات رسانه­ ای.

– ارائه خدمات محتوائی و مشاوره ای به فعالان رسانه ای با بهره گیری از مبلغان برتر رسانه ای

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.