- محمدرضا قربان زاده
مجلات کاغذی همچنان برای مخاطب نوجوان کارکرد دارد
رئیس اداره نشریات معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات با تأکید بر ضرورت ایجاد تغییرات بزرگ برای ارتباط با مخاطب امروز، نشریات کاغذی را همچنان دارای کارکرد دانست.
به گزارش روابط عمومی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی، سیدیحیی رکنی رئیس اداره نشریات معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه رسانه های ایران بیان داشت: 4 نشریه در این اداره فعالیت داشته که حدود 30 سال قدمت دارند؛ نشریه سلام بچه ها از سال 68 برای مخاطب نوجوان چاپ شده است و گذشته درخشانی برای این نشریات وجود دارد.
وی با اشاره به گسترش رسانه ها از کاهش اقبال به نشریات کاغذی سخن گفت و افزود: سعی داریم به سمت ذائقه مخاطب امروز حرکت کنیم اما هنوز نشریه کاغذی برای گروه سنی کودک و نوجوان کارکرد دارد؛ تغییرات بزرگی لازم است زیرا مخاطب ما به شبکه های اجتماعی عادت کرده و با فیلم و عکس ارتباط زیادی دارد از این رو نمی توان آن را به راحتی پای نشریه و کتاب نشاند.
لینک کوتاه :
https://eshragh.ir/p=15750