• سید خلیل حسینی

آموزش و تعیین ماموریت روزانه برای مبلغان فضای مجازی در کمیته رمضان دفتر تبلیغات اسلامی

Eshragh

مسؤول کمیته رمضان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با تشریح فعالیت‌های این کمیته از آموزش و تعیین ماموریت روزانه برای مبلغان فضای مجازی در این کمیته خبر داد. به گزارش روابط عمومی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه(اشراق)، حجت‌الاسلام جواد رحیمی در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام علی(ع) تصریح کرد: برنامه رمضان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی تقریبا از بهمن ماه سال ۱۳۹۹ و سه ماه قبل از فرا رسیدن این ماه در حال پیگیری بود و تمام فرضیه‌های محتمل مورد بررسی قرار گرفت. وی با اشاره به توافق‌نامه و تفاهم‌نامه‌ای که میان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه با معاونت فرهنگی و تبلیغی در این خصوص به امضا رسید گفت: برنامه‌ای را برای ماه مبارک رمضان تدارک دیدیم که البته بسیاری از این فعالیت‌ها، برگشت به کار سابق یعنی تولید و توزیع محتوا بوده است و در این راستا حرکت کردیم. مسؤول کمیته رمضان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به ثبت نام اولیه ۸۰۰ نفری و قابل توجه بودن این تعداد ثبت نام اظهار داشت: بسیاری از این افراد حرفه‌ای بوده و در طول سال‌های متمادی دارای سابقه همکاری با ما هستند. وی اضافه کرد: البته افراد نوپایی هستند که نیازمند ارتقاء می‌باشند و کار ویژه‌هایی در این خصوص تعریف شد که کار ویژه اصلی تولید و توزیع محتوا است که با محوریت شعار «به انتخاب تو» صورت گرفت و آن‌ها را به کنشگری دعوت کردیم. حجت‌الاسلام رحیمی اظهارداشت: این ایده می‌تواند مقدمه جریان سازی فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار سال ۱۳۹۷ با مجموعه مدیران دفتر باشد و حضرت آقا فرمودند که حضور در فضای مجازی برای دفتر تبلیغات اسلامی باید حضور جریان ساز باشد و ما بر همین اساس است که روی قصه جریان سازی ماه‌هاست که در حال کار هستیم. وی خاطرنشان کرد: در واقع در ماه رمضان ما یک آموزش و رزمایشی را بصورت جهادی برای جریان‌سازی رقم زدیم و روزی یک تا چهار ماموریت برای طلبه‌ها فرستاده می‌شود و روزانه تحت آموزش قرار می‌گیرند و بحمدالله نتایج خوبی را تاکنون شاهد بوده‌ایم.


لینک کوتاه :
https://eshragh.ir/p=7140


اخبار مرتبط


دیدگاهی وجود ندارد !